24 Mart 2012 Cumartesi

Unknown

           Konu ne ben bile bilmiyorum yazmam gerektiğini düşünüyorum bi yerden başlıcaz artık.
           Kola, bildiğin ferahlatıcı içecek ama derdi büyük yok yapılırken sıçanlarla birikte yapılıyo yok ete konunca eti çürütüyo falan filan. Tamam zararlı kardeşimde niye bu rivayet(ler) ortada dolanıyo yada zararlı de geç. Kola benim en sevdiğim içeçeklerın basında gelır evde olduğum akşamlar azalttığım halde 1 litre falan gidiyo akşamda ama bu aralar daha da azalttım. Neyse mesele şu olsun ki yasak. Artık siz ne derseniz yasak sansür yada başka bi bok. Bu kolayı bi yerlerde yasaklasınlar daha çok içileceğine yüzde yüz eminim. Beyin bence aklını en çok ne sınırlarsa onu yapmak istiyo özellikle de önceden o fiili denediyse. Sigara içmekte aynı bokun laciverti. Buna benzer olayları hangi fiile yorumlarsanız yorumlayın yüzde 90 böyle oluyo. yüzde 10'u da düşünce farklılığı olsun. E herkes düşünebiliyo sanırım.
           Konuyu şuan karşımda duran 1.5litrelik kola şişesi içindeki yaklasık 150-200 ml lik kolaya bakarak başlattım. Pek akmadı ama napalım. Hadi ben yatıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder