2 Şubat 2012 Perşembe

Hakkım(n)da

Sağ ayakla ve bismillahla başlayalım.

Şimdi herkesin kafasında ön yargı başladı. Gerici la bu seslerini duyar gibiyim. Neyse ön yargıları fazla takmamak lazım.

Buraya yazmamın nedeni çoktur da. Son olandan bahsedeyim. Tabi ki arkadaş tavsiyesi. Bir arkadaşımla yaşadığımız diyalogdan sonra yaz olum dedi. Bende son kez düşünüp karar verdim. Aslında yazmak ve okumak benim çok ilgimi çekmezdi. kitap okumayı hala sevmem ama başkalarının düşündüklerini okumanın benim hayatımı değiştirdiğini fark ettim. Uzun lafın kısası yazmaya olan ilgim(merakım) burdan oluştu.

Okumayı sevmediğimi söylemiştim yani kitap okumayı çünkü yazarlar sürekli bir şeyleri uzatmak için çaba sarfediyolar. Klasik dizileride bu yüzden sevmem onlarda da aynı çaba var. Aslında ben uzatmayı sevmem anlatmak istediğimi karşı taraf anlasın yeter diye düşünürüm. Bunu yazarken aşıcam herhalde.

Okumanın aksine düşünmeyi severim her ne konuda olursa olsun ama genelde yaratalış evren ve her yaşadığımla ilgili neden sorusunu düşünürüm. Yaşadıklarımı yada karşılaşdıklarımı sürekli birşeylere bağlarım. Dini yaşadıklarımla bağdaştırırım. Din konusunda çok düzgün bi adam olduğum söylenemez tipik bi genç adamım işte din konusunda. Ama dini düşündüklerime fazlasıyla katarım.

Valla bu kadarı benim için bile çok oldu. Malum kitap okumayı sevmeyen bi adam düzgün yazı yazamaz yada uzatamaz. Düzgün yazdığım konusunda hala şüphelerim var ama neyse boşver.

İsme gelirsek valla benim için çok özel bi anlamı yok. Sadece buraya bi isim lazımmış bende bunu buldum. Tabi ki bi anlamı var; Şikayetlerimi yazarım genelde yani onlar hakkında düşünürüm. Sistemden falan şikayet ederim genelde ama niye şikayet ettiğimi bilenlerdenim. İşte bu gibi şeyler benim yazılarıma konuk olucak büyük ihtimalle.

Kendim hakkında bilinmesini istediğim bilgiler şunlar. Şu anda bi devlet lisesinde yatılı olarak kalıyorum. Bursa da yaşıyorum. 17 yaşındayım 2012 itibariyle.

Başkalarının düşüncelerini okumakdan bahsetmiştim bu konuda bana en büyük yol göstericiliği yapan illuminati ve  http://michaelsikkofield.blogspot.com' a teşekkür ederim. Çünkü ilk olarak geçen sene illuminati'yi araştırırken m.s. nin illuminati hakkında yazdıklarını okudum, sonra da adamın kişisel olarak yazdıklarını okudum  ve ilham aldım. Tavsiye ederim m.s. nin sadece illuminati hakkında yazdıklarını okumayım diğer yazıları da harika.

Başlangıç olarak bu kadar yeter heralde hadi başka zaman görüşürüz artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder